luni, 13 aprilie 2009

Excursia ideală ...


La Cernobîl. Pe bune, acolo vreau să mă duc în august, e un loc liniștit, pot să văd un oraș care de 20 de ani n-a mai auzit de ticăitul ceasului, s-a oprit timpul. Îmi place că pot sta acolo liniștit, și nu trebuie să spun nimănui „taci în pula mea că vorbești prostii” sau „taci că azi îs retardat” sau „mă-ta-i grasă”. Pot să văd comunismul în toată splendoarea sa, și o groază de lucruri care nu le mai poți vedea : de la afișe cu propagandă comunistă, până la statui cu mari conducători comuniști, care după 1989 au cam dispărut ...

Mai dau o vizită prin Pripyat, și alte sate uitate de lume, unde EVENTUAL mai locuiește o persoană, mai dau o vizită pe la Cernobîl-2 sau Russian Woodpecker (Google it!) . De radiații mi se rupe, nu-s așa mari, așa că nu-mi fac griji. Dar să vezi așa ceva, ceva unic în lume, e neprețuit, bag niște roentgeni în mine pentru asta ... Oare pot să îmi rezolv o casă de vacanță acolo?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu