luni, 13 aprilie 2009

Brusc mă simt genial ...

Mi se pare normal. România cică e printre ultimele țări la nivel mondial din punct de vedere al educației. No șit? Serios? Băga-mi-aș pula-n toți criticii lui pește care habar n-au unde-i România. Americanii-s primii la toate, la războaie, cercetare genetică, descoperire de leacuri, futut în cur, și alea alea. Geografia știm cu toții că nu-i un punct forte, după cum spune clipul următor ...






Acuma degeaba-mi săriți în cap că-i făcătură chestia asta, sau că i-o luat pe ăi mai proști de pe stradă dar sincer, eu sunt ferm convins că-i pe bune chestia asta ... Dar stați !!! Mai avem o șleahtă de idioți ...





E adevărat ce spune la începutul clipului, nu trebuie să învinovățim o națiune întreagă pentru câțiva idioți, dar cum e la modă, hai s-o facem (vezi românii și italienii). Personal, toate manierele și imbecilitățile britanicilor mi se par mofturi, pe degeaba mănânci pizza cu cuțit și furculiță dacă habar n-ai de nimic, ei uite, eu mănânc supa cu degetele demonstrându-ți că-s un țăran și jumătate, dar măcar io știu „a Brittish car manufacturer” și unde-i stadionu Wimbledon, și câte culori are steagul lor.




Și să terminăm lista de cretini, hai să-i băgăm și pe nemți ... Ehhh, nu-i bag neapărat că-i consider proști, îi bag numai așa, să fie ... Sincer mie nemții-mi plac, însă, nu-mi plac fetișurile lor sexuale, dar aia-i altă intrare pe blog ...



Și un bonus, un geniu adevărat ... dacă ești prost, taci dracului, prostul nu e prost destul până nu e și concurent la Miss Teen USA 2007 ...

Un comentariu: